تصویر  با

آموزش طراحی پوستر محصول نهایی
آنچه شما ایجاد خواهید کرد

به افتخار روز سنت پاتریک ، این آموزش شما را در مراحل ساخت یک پوستر مسافرتی ایرلند به سبک پرنعمت طی می کند. ما از پوسترهایی با عنوان "عصر طلایی سفر" (تقریباً اوایل تا اواسط دهه 1900) مانند موارد زیر استفاده خواهیم کرد:
نمونه های پوستر سفر پرنعمت

با شروع در Illustrator و سپس انتقال به فتوشاپ ، از مزایای استفاده از ابزارهای طراحی آسان Illustrator برای تصاویر واضح بهره مند می شویم ، بلکه از برس ها و حالت های ترکیبی فتوشاپ نیز استفاده می کنیم تا آن را با جوهر معتبر به پایان رساند و بافت های کاغذ

برای الهام بخشیدن بیشتر ، برخی از قلم های پرنعمت و برس های بافتی را برای Photoshop در بازار Envato جستجو کنید.
1. منابع خود را جمع کنید

در هنگام طراحی یک پوستر جذاب مسافرتی باید چند نکته را در نظر بگیرید:

    یک مکان ، نقطه عطف یا مرجع فرهنگی قابل تشخیص
    قلم های معتبر پرنعمت

مرحله 1

بنابراین ، ابتدا می خواهید یک عکس مرجع را انتخاب کنید یا برای هر مکانی که انتخاب کرده اید در پوستر خود انتخاب کنید ، الهام بگیرید. اگر می خواهید ترکیب مورد نظر خود را در اینجا کپی کنید ، می توانید عکس را در لینک زیر بیابید. برای پوستر ایرلند خود ، تصویری از صخره های موهر ، یکی از مکانهای دیدنی برتر جهان را انتخاب کرده ام.

    عکس مرجع (از طریق فلیکر ، با ادای احترام از Ilaria)

تبلیغات
گام 2

در مرحله بعد ، ممکن است بخواهید منابع دیگری را که از قبل استفاده خواهیم کرد بارگیری کنید ، بنابراین لازم نیست که پیشرفت خود را بعداً با آموزش قطع کنید.

    قلم ها: Poller One و Marck Script (از طریق 1001 قلم رایگان)
    وکتور شبدر چهار برگ (از طریق ویکی مدیا)
    بافت کاغذ (از طریق گمشده و گرفته شده)

2. تنظیم در Illustrator

یک سند A3 را باز کنید ، یک اندازه پوستر مشترک که تقریباً 11 17 17 اینچ است. من از RGB به عنوان حالت رنگ من استفاده می کنم تا پروژه به خوبی روی صفحه نمایش ظاهر شود ، اما اگر تمایل به چاپ آن دارید ، فراموش نکنید که ابتدا به CMYK تبدیل شوید.
باز کردن سند Illustrator
۳- یک پیش زمینه با شیب ایجاد کنید
مرحله 1

یک لایه جدید در پنل لایه ها باز کنید و آن را "Background" بنویسید. با استفاده از ابزار Rectangle یک مستطیل بکشید که کمی کمتر از نیمی از مقوا را پوشش دهد.
گام 2

در مرحله بعد ، ما یک شیب را به شکل پس زمینه اعمال خواهیم کرد. اگر رنگهایی را که می خواهید از قبل در پنل Swatches خود استفاده کنید ، تنظیم شیب های آن ساده تر خواهد بود. من از سه سایه آبی استفاده می کنم: # 4E789C و # A0BEDC برای شیب اول و # 63A0AA برای مرحله دوم.

با شکلی که تازه انتخاب کردید ، به Windows> Gradient بروید و Linear under Type را انتخاب کنید و زاویه را به 90 تغییر دهید.
مرحله 3

مربعهای کوچک در قسمت پایین طیف رنگ ، لغزنده های شیب نامیده می شوند. بر روی یک راست کلیک راست کرده و سایه تیره مایل به خاکستری تیره (# 4E789C) را از میان گزینه های خود انتخاب کنید. روی نوار لغزنده سمت چپ دوبار کلیک کنید و رنگ آن را به رنگ سفید تغییر دهید.

اکنون با حرکت دادن با موس خود در نزدیکی لبه پایین طیف رنگ ، یک اسلایدر سوم را در وسط اضافه کنید تا مکان نما شما با یک علامت به علاوه کوچک (+) در کنار آن به رنگ سفید تغییر کند. برای افزودن کشویی کلیک کنید و رنگ آن را به سبکترین رنگ آبی تغییر دهید (# A0BEDC).
ایجاد شیب پس زمینه اول

می توانید با کشیدن کشویی ها در پایین ، موقعیت رنگ ها را تنظیم کنید. همچنین می توانید با کشیدن دو کشویی به شکل الماس در بالا ، چگونگی ترکیب رنگ ها را به یکدیگر (به تدریج یا با تقسیم های تیز) تنظیم کنید. تنظیماتی که من استفاده کردم در تصویر بالا مشاهده شده است.
مرحله 4

مراحل 2 و 3 را تکرار کنید تا شیب دیگری ایجاد شود تا قسمت خالی پایین تخته artery را پر کنید. این یکی شیب دو رنگ است ، با رنگ آبی متوسط ​​(# 63A0AA) که در ابتدا به همراه رنگ سفید گفته شد ، در تنظیماتی که در زیر مشاهده می کنید.
ایجاد شیب پس زمینه دوم
مرحله 5

بعد ، یک تپه را در پس زمینه قرار خواهیم داد. ابتدا دو سایه سبز به رنگ خود اضافه کنید: یکی تیره تر (# 2A7B00) و یک فندک تر (# 529108).

حالا از ابزار Pen استفاده کنید تا یک خط کج بکشید که از سمت چپ به راست در پایین پوستر بکشید و رنگ آن را سبز تیره تر کنید. به شکل لایه ای کوچکتر از لایه در بالا بکشید و از شیب با استفاده از هر دو سبزی استفاده کنید (نور در سمت چپ ، تاریک در سمت راست) ، مانند تصویر زیر:
ایجاد شیب پس زمینه سوم
4- صخره ها را بکشید
مرحله 1

لایه Background را قفل کرده و یک لایه جدید ایجاد کنید و نام آن را "Cliffs" بگذارید.

اکنون زمان آن رسیده است که به عکس خود نگاهی بیندازیم. به شما کمک می کند تا آن را برای مرجع آسان در کنار کادر خود قرار دهید. برای بدست آوردن ایده اولیه از شکل و مقیاس صخره ها از عکس استفاده کنید.
گام 2

از ابزار قلم برای خشن کردن شکل های هر صخره استفاده کنید. لازم نیست که دقیق باشد ، اما شما می خواهید حس صخره هایی که از نظر اندازه به اندازه فاصله دارند ، فاصله داشته باشند. حتی می توانید عکس را ردیابی کنید تا در صورت تمایل ، جای کلی را به دست بیاورید.
رسم اشکال صخره با ابزار قلم

مطمئن شوید که آنها را بیش از حد بزرگ نکنید ، بنابراین در قسمت بالا جایی برای متن دارید. به عنوان یک گروه ، لبه صخره ها باید کوتاه تر از لبه سمت راست تخته شیب نشوند ، و بالای بلندترین آن باید به انتهای خود پایان یابد

دو سوم راه را از بالای صفحه بالا بیاورید.

در صورت نیاز به تنظیم اندازه ، تمام قطعات را یکجا انتخاب کنید تا اندازه و موقعیت آنها نسبت به یکدیگر حفظ شود.
مرحله 3

ما می خواهیم که صخره ها از نظر رنگی سبک تر باشند ، زیرا کوچکتر می شوند و به نظر می رسد که از فاصله کم می شوند. روشی آسان برای به دست آوردن نسخه های سبک تر یا تیره تر (همچنین به عنوان رنگ ها و سایه ها نیز شناخته می شود) برای استفاده از ابزار راهنمای رنگ Color Illustrator.

بنابراین ابتدا بزرگترین صخره را به رنگ قهوه ای مایل به خاکستری تیره ، # 474549 بسازید. این رنگ پایه ماست. اکنون گزینه Color Guide (Window> Color Guide) را باز کنید و از منوی کشویی سایه ها را انتخاب کنید.
مرحله 4

رنگ پایه ما را در وسط ردیف اول مشاهده خواهید کرد که یک پیکان کوچک به سمت آن نشان می دهد. در سمت راست آن نسخه های سبک تر یا رنگ های روشن تر از آن رنگ قرار دارند. آن را به سه صخره باقی مانده بمالید.
با استفاده از راهنمای رنگ Illustrators

من همچنین برای کمی عمق اضافی به دو صخره وسط شیب اضافه کردم و لبه های مناسب را سایه تیره تر کردم. اگر دوست دارید می توانید همین کار را انجام دهید.
مرحله 5

برای افزودن برخی تکه های چمن به صخره ها ، به ایده های مرجع مربوط به عکس مرجع نگاهی بیندازید ، و سپس از ابزار Pen استفاده کنید تا اشکال ساده و زاویه‌ای ساده را در آن قرار دهید.
اضافه کردن چمن به صخره ها

سبزها همان چیزی هستند که ما برای تپه استفاده کردیم - سبز تیره برای صخره اول و سبز دوم روشن تر برای دوم.
مرحله 6

آخرین مرحله ما برای به پایان رساندن صخره ها ، اضافه کردن مقداری آب کف در پایین است ، بنابراین دوباره ابزار قلم را انتخاب کنید. این بار به جای اینکه فقط روی نقاط لنگر برای خطوط و زاویه های مستقیم کلیک کنید ، در حالی که می توانید مکان نما خود را بکشید کلیک کنید و نگه دارید تا یک خط صاف و خمیده ایجاد کنید که در امتداد لبه های پایین صخره ها حلقه داخل و خارج شود.
ترسیم با ابزار قلم
مرحله 7

در صورت وجود (با تغییر رنگ Stroke به None) ، طرح مورد نظر را بر روی شکل بردارید و سپس یک شیب اعمال کنید. از منوی کشویی Gradient Fill ، Fade to White را انتخاب کنید. با این کار ، یک طرف شیب سفید و طرف دیگر روشن خواهد شد و اجازه می دهد هر رنگی که در زیر آن وجود دارد را نشان دهد. می توانید تنظیمات دیگر را در زیر مشاهده کنید:
استفاده از شیب محو به رنگ سفید
5- شکل گردشگری ایجاد کنید

به سبک تصویرگری که ما استفاده می کنیم ، ترسیم افراد واقعاً پیچیده نیست. این فقط یک سری اشکال هندسی و منحنی است (مثل نمونه هایی که قبلاً ترسیم کرده ایم) با هم استراتژیک جمع شده اند. ممکن است بخواهید در فضای خالی کنار کادر هنری خود روی این قسمت کار کنید ، بنابراین جایی برای جمع کردن همه قسمتها وجود دارد و بنابراین پس زمینه به روش شما نخواهد بود.

اگر می خواهید فقط به دنبال آن بروید و شکل خود را ایجاد کنید ، احساس رایگان کنید (و سپس به بخش "ترتیب تایپوگرافی" بروید). اما اگر می خواهید این مورد را کپی کنید ، مراحل مرحله به مرحله را بخوانید. ابتدا لایه "صخره ها" را قفل کرده و لایه جدیدی بنام "Tourist" ایجاد کنید.
مرحله 1

بدنه اصلی در اصل فقط دو مستطیل ضخیم (کشیده شده با ابزار قلم) است: یکی با لبه های مستقیم و دیگری با ضلع های خمیده. عرض اشکال باید همانجا باشد که در آن قرار بگیرند. رنگ ها به شرح زیر است: # C1272D برای قرمز؛ # 314463 برای رنگ آبی.
نقاشی شخص با ابزار قلم
گام 2

برای بازوها ، با کشیدن کم عمق ، در کنار V با ابزار قلم ، این کار را شروع کنید. این زاویه داخلی بازوی چپ است. در ادامه از یکی از نقاط انتهایی ، هنوز هم با استفاده از ابزار قلم ، یک خط مستقیم کشیده و دو خط منحنی بکشید تا لبه بیرونی بازو را تشکیل دهید. شکل را با یک خط مستقیم دیگر ببندید.

(یک نکته سریع Pen Tool وجود دارد: در هنگام انتقال بین یک منحنی و یک خط مستقیم ، می خواهید قبل از ادامه کار بر روی نقطه لنگر کلیک کنید تا آن را از یک نقطه صاف به یک گوشه تبدیل کنید ، بنابراین کاملاً مستقیم خواهید داشت. خط و زاویه تمیز.)
طراحی اسلحه با ابزار قلم

در صورت وم ، شکل تکمیل شده را تغییر اندازه دهید تا همان قد توپی باشد. ما برای بازوی مناسب از آن استفاده مجدد خواهیم کرد ، بنابراین شکل را کپی کرده و می ریزیم تا تکرار شود و سپس با انتخاب Object> Transform> Rotate و تایپ در 180 درجه آن را 180 درجه بچرخانید. با انتخاب شکل هنوز بر روی دسته میانی بالا کلیک کنید روی قاب آن بکشید و کمی آن را به سمت پایین بکشید تا بازو به اندازه اول بلند نباشد.
مرحله 3

در مرحله بعد ، دست و پاها. برای دستی ها ، با ابزار قلم راست در بالای بازوها بکشید تا نسبت ها به درستی معلوم شوند و نیازی به تغییر اندازه نیست. شبیه به بازوها ، ما ترکیبی از خطوط راست و خمیده داریم: خطوط مستقیم برای بالای دستها و انگشتان و یک منحنی برای قسمت زیر دست که کف در آن قرار دارد.

برای پاها ، دو مستطیل باریک و باریک بکشید و چند کفش یا چکمه ساده را در قسمت بالا اضافه کنید. پاها و چکمه ها را انتخاب کنید و همه چیز را به پشت بفرستید (شی> ترتیب> ارسال به عقب) تا آنها پشت دامن باشند.
کشیدن دست و پاها با ابزار قلم
مرحله 4

دست آخر ، روسری ، مو و کلاه (ما آنها را به ترتیب در بالای تنه قرار خواهیم داد).

برای روسری ، تمام آنچه شما نیاز دارید یک مستطیل با ضلعهای خمیده و دو شکل برگ مانند است ، در همان رنگ سبز تیره تر که قبلاً از آن استفاده می کردیم. بدون نگرانی زیاد در مورد ایجاد ، اینها را با ابزار Pen بکشید

اشکال عالی بیشتر روسری توسط مو پوشانده می شود.
روسری نقاشی با ابزار قلم
مرحله 5

برای مو ، از ابزار Ellipse شروع کنید تا بیضی شکل بکشید. سپس به ابزار Pen برگردید تا نوعی مثلث خمیده با دم برای انتهای مو بکشید.

بعد از اینکه دو شکل را با هم چیدمان کنید ، می توانید با انتخاب Window> Pathfinder> Unite ، آنها را به یک دیگر متحد کنید. حتی با استفاده از ابزار صاف از هرگونه لکه های لکه دار خارج شوید (با یک کلیک از ابزار Pencil Tool به آن دسترسی داشته باشید).
کشیدن مو با ابزار بیضی و قلم

رنگ قهوه ای که برای مو و چکمه استفاده می کنم # 603813 است.
مرحله 6

کلاه را در دو مرحله قرار خواهیم داد که در مراحل 6 و 7 پوشانده شده است. برای برخی از مکمل های تصویری این مراحل ، در انتهای مرحله 7 به تصویر پایین بروید.

    از ابزار Ellipse برای کشیدن بیضی برای لبه استفاده کنید و آن را بچرخانید تا کمی خم شود ، حدود 45 درجه.

    گزینه Add Anchor Point Tool (با دسترسی کلیک بر روی ابزار Pen) را انتخاب کنید و کلیک کنید تا یک نقطه لنگر بر روی بیضی شکل در حدود نیمی از نقاط بین سمت چپ و پایین اضافه شود. به ابزار انتخاب مستقیم تغییر دهید و آن نقطه جدید را کمی به سمت داخل بکشید.

    هنوز هم با استفاده از ابزار انتخاب مستقیم ، سمت چپ ترین نقطه لنگر را بگیرید و آن را به سمت بالا و چپ بکشید تا آن طرف بیضی طولانی تر و محکم تر باشد.

هنگامی که بر روی یک نقطه لنگر با ابزار Selection Tool کلیک می کنید ، چند دسته ظاهر می شود. می توانید آن دسته از دسته ها را کلیک کرده و بکشید تا طرح های شکل خود را دستکاری کنید.

    با تنظیم دسته های نقاط لنگر در سمت چپ آزمایش کنید تا زمانی که بیضی مسطح و بیضی داشته باشید.

مرحله 7

اکنون ما روی تاج کلاه کار خواهیم کرد.

    با یک مستطیل کوچک که در یک زاویه مشابه بیضی شکل قرار دارد ، شروع کنید.

    از ابزار Add Anchor Point استفاده کنید تا یک نقطه لنگر در قسمت بالای مستطیل در نزدیکی وسط قرار گیرد. سپس آن را به پایین بکشید و با ابزار Direct Selection (ابزار مستقیم) انتخاب کنید. همچنین دو نقطه پایین را به سمت بیرون بکشید ، بیشتر برای یکی در سمت راست.

    با استفاده از ابزار Direct Selection روی قسمت لنگر بالا سمت چپ کلیک کنید و در نوار ابزار Anchor Point که در بالای صفحه نمایش شما ظاهر می شود ، دکمه تبدیل نقاط لنگر انتخاب شده را برای صاف کردن انتخاب کنید. این کار به آن گوشه یک لبه گرد می بخشد و در صورت وم می توانید دسته ها را تنظیم کنید.

برای تمیز کردن کلاه با یک باند قرمز از ابزار Pen استفاده کنید. رنگ آبی همان است که قبلاً برای دامن استفاده می کردیم.
طراحی کلاه با ابزار قلم
مرحله 8

حالا رقم توریستی شما کامل است! اندازه هر عنصر را در صورت نیاز تنظیم کنید تا با قسمت های قبلی تصویر تنظیم شود. هنگامی که از نتیجه راضی هستید ، به ابزار انتخاب منظم برگردید ، یک جعبه نامرئی را در کل تصویر بکشید تا تمام قسمت ها انتخاب شوند و به Command / Control-G ضربه بزنید تا آنها را با هم گروه بندی کنید.

شکل را در گوشه سمت چپ پایین ترکیب و اندازه قرار دهید تا در صورت وم متناسب شود.
نقشه بردار به پایان رسید
6. تایپوگرافی را مرتب کنید
مرحله 1

اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، قلم هایی را که ما استفاده خواهیم کرد (Poller One و Marck Script) به همراه گرافیک وکتور شبدر چهار برگه نصب کنید. یک لایه جدید با نام "متن" ایجاد کنید.
گام 2

"IRELAND" را با استفاده از قلم Poller One در حدود 130 pt تایپ کنید. رنگ را به سفید تغییر دهید.

با کلمه انتخاب شده ، به Effect> Warp> Rise بروید و Bend را روی 56٪ تنظیم کنید. آن را کم و بیش در مرکز منطقه آسمان بالاتر از صخره ها قرار دهید.
متن چرخان
مرحله 3

برای ایجاد یک دایره سفید کوچک که سوراخ R را پوشانده است ، از ابزار Ellipse استفاده می کنیم و آن را با گرافیک شبدر چهار برگ برای یک جشن کوچک روز سنت پاتریک جایگزین می کنیم.

گرافیک (File> Place> loc مکان ذخیره شده) را قرار دهید ، رنگ را به رنگ سبز تغییر دهید (سبز که از اینجا به بعد استفاده می کنیم سایه تیره تر است) و اندازه آن را کاهش دهید تا داخل منحنی قرار گیرد. از R.
شبدر چهار برگ
مرحله 4

حالا بیایید سایه اضافه کنیم. "IRELAND" را کپی کرده و در Backe قرار دهید ، رنگ را به رنگ سبز تغییر دهید. اکنون به Effect> Distort & Transform> Transform بروید. در قسمت کشویی که در زیر Move قرار دارد ، هر دو را به کوچکترین مقدار ممکن ، یعنی -0.0139 وارد کنید. سپس جعبه های دارای برچسب 12 را تایپ کنید (اگر سایه بزرگتر می خواهید ، فقط تعداد بیشتری را تایپ کنید). شما به یک سایه بازیگران زیبا مانند این پایان می دهید:
اعمال سایه متن
مرحله 5

در مرحله بعد ، ما بقیه متن خود را اضافه خواهیم کرد. با استفاده از قلم مارک اسکریپت ، "بازدید" را در 110 pt تایپ کنید و رنگ آن را به رنگ سفید تغییر دهید.

کلمه را در فضای خالی بالای "IRELAND" قرار دهید (بنابراین V فقط در مورد خطوط شبدر) و آن را به یک زاویه مشابه بچرخانید. سپس به کادر Object> Transform> Shear و نوع 20 در کادر Shear Angle بروید.
متن برشی
مرحله 6

آخرین متن ما - "صخره های موهر" - ترکیبی از دو نوع است. ترتیب زیر را می توانید مشاهده کنید.

تمام حروف بزرگ (به استثنای C و M در اسکریپت) در Poller One ، 35 pt تنظیم شده است. قطعات زیر C و M چرخانده شده و سپس 20 درجه بریده شده اند - همان تکنیکی که ما فقط برای "بازدید" از آن استفاده کردیم.

C و M در مارک اسکریپت با اندازه 132 pt تنظیم شده است. M نیز چرخانده شده و سپس 20 درجه تا f را برش داده است

با شیب متن بهتر است. کلمه "از" 54 pt است ، بدون اثر اضافی. رنگ همان آبی است که ما برای شیب اول ، # 4E789C استفاده کردیم.
تایپوگرافی تکمیل شده است

و این قرار دادن تایپوگرافی ما است. آنچه در حال حاضر وجود دارد این است: بخش برداری تکمیل شده تصویر ما. بعد ، ما به فتوشاپ تغییر خواهیم کرد. (اما سند Illustrator خود را هنوز بسته نکنید ، زیرا ما به زودی در اینجا به آن نیاز خواهیم داشت.)
تصویر برداری با تایپوگرافی به پایان رسید
7. تنظیم در فتوشاپ
مرحله 1

اکنون زمان آن رسیده است که مقداری بافت را به تصویر خود اضافه کنیم. یک سند فتوشاپ جدید با همان مشخصات سند Illustrator خود باز کنید:
باز کردن سند فتوشاپ
گام 2

اگر از قبل کاغذ دریافت نکردید ، کاغذ را بارگیری کنید. آن را در سند خود قرار داده و اندازه آنرا پر کنید تا کل بوم.
مرحله 3

یک لایه جدید در فتوشاپ ایجاد کنید. اکنون به Illustrator بروید و تمام محتوای Artboard خود را کپی کنید (اکنون ما با Illustrator کار کرده ایم).

در لایه جدید Photoshop خود بچسبانید. وقتی کادر محاوره ای مطرح می شود که از شما می خواهد آن را به عنوان چسباند ، گزینه Smart Object را انتخاب کنید. به این ترتیب ، اگر در تصویر برداری خود چیزی را مشاهده کنید که می خواهید تغییر دهید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی شیء هوشمند دوبار کلیک کنید و به طور خودکار در Illustrator باز خواهد شد. شما هر تغییری را که می خواهید ایجاد کنید ، آن را در Illustrator ذخیره کنید و تغییرات جادویی درست در Photoshop ظاهر می شوند. بسیار تمیز!
مرحله 4

با انتخاب شی هوشمند ، به منوی کشویی Blend Mode به Layer> Layer Style> Blending Options رفته و Hard Light را انتخاب کنید. همه تنظیمات دیگر می توانند یکسان باشند. این باعث می شود که انگار تصویر برداری ما در واقع روی کاغذ واقعی چاپ شده باشد.
قرار دادن بافت کاغذ

کاغذ قهوه ای رنگ و بوی خاصی را به تصویر می بخشد. اگر می خواهید این لحن را تند و تیز کنید ، شاید آن را مایل به زرد یا مایل به سبز تر کنید ، سعی کنید گزینه هایی را که در تصویر> تنظیمات> تغییرات ایجاد خواهید کرد ، آزمایش کنید.
8. اضافه کردن بافت

روش ما برای اضافه کردن بافت به تصویر واقعی یک روش ساده است که فقط شامل دو ابزار است: ابزار سریع انتخاب و ابزار برس ، با استفاده از یکی از برس های پیش فرض فتوشاپ.
مرحله 1

یک لایه جدید ایجاد کنید. گزینه Quick Selection Tool را انتخاب کنید ، مطمئن شوید کادر انتخاب نمونه Sample All Layers را در بالای صفحه انتخاب کنید. این به ما امکان می دهد مناطق خاصی را انتخاب کنیم که می خواهیم بافتهای برس شده در آن بمانند.

حالا بیایید از کنار تپه چمنزار شروع کنیم. از ابزار Quick Selection استفاده کرده و مکان نما را بر روی تپه کلیک کرده و بکشید. این ابزار باید انتخاب شما را به طور خودکار با شکل دقیق تپه ، که توسط یک خط شکسته wiggly نشان داده شده مطابقت دارد:
با استفاده از ابزار انتخاب سریع
گام 2

اکنون ابزار Eyedropper را انتخاب کرده و در قسمت روشن تر فضای سبز تپه کلیک کنید تا آن رنگ را انتخاب کنید. قلم مو Sea Sea Sponge 2 یا هر برس دیگری را که دوست دارید انتخاب کنید (می توانید این مورد را در پانل برس ها در دسته Faux Finish Brushes پیدا کنید).

قطر برس را نسبتاً بزرگ ، بین 400 تا 500 پیکسل کنید و چند برجسته برجسته در بالای تپه اضافه کنید. برس را یک بار و نه با سکته مغزی بمالید - بافت دانه ای به این روش بهتر ظاهر می شود. و نگران "رنگ آمیزی در خارج از خطوط" نباشید. متن ها فقط در محدوده منطقه ای که با ابزار انتخاب سریع انتخاب کرده ایم اعمال می شود.
با استفاده از قلم مو

به یاد داشته باشید ، همیشه می توانید هر چیزی را که دوست ندارید پاک کنید.
مرحله 3

همین روند را برای صخره ها تکرار کنید. سعی کنید بافت را به دو تن اضافه کنید: یکی سبک تر از رنگ پایه صخره و دیگری تیره تر. همچنین می توانید کدورت قلم خود را برای جلوه ای محو تر و یا به ترکیب در لبه های بافت خود کم کنید.
اضافه کردن بافت به صخره ها

اگر می خواهید بخشی از انتخاب خود را حذف کنید (بگویید که تمام صخره اول را انتخاب کرده اید اما می خواهید تکه های چمن را کم کنید) ، کافی است قبل از شروع مجدد استفاده ، دکمه Subtract را از گزینه انتخاب (سومین مورد در نوار ابزار در بالای صفحه خود) بزنید. ابزار انتخاب سریع. اگر می خواهید توانایی انتخاب دقیق تری داشته باشید ، اندازه برس خود را کاهش دهید.
مرحله 4

برای کف دریا ، از سفید شروع کنید و مسواک زدن بافت خود را نزدیک به لبه های پایین صخره ها متمرکز کنید.

سپس از ابزار Eyedropper استفاده کرده و از قسمت آبی تصویر خود بلوز را انتخاب کنید ، با قلم مو به سمت بافت های سفید که اخیراً کار کرده اید کار کنید تا کمی خطوط بیرونی سخت آن شیب سفید را نرم کنید.
استفاده از بافت در آب
مرحله 5

نکته آخر اینکه کمی سایه زنی را به گردشگر خود اضافه کنید ، و سپس آفرینش تمام شده خود را تحسین کنید!
سایه بان چهره توریستی
نمایش نهایی پروژه
شما به مقصد خود رسیده اید!

تبریک می گویم که این کار را تا به همه انجام داده اید. امیدوارم نکاتی و تکنیک هایی برای جفت کردن ابزارها و توانایی های منحصر به فرد موجود در Illustrator و Photoshop برای تکمیل یک پروژه واحد آموخته باشید. امیدوارم که شما با استفاده از ابزار Pen و نقاط لنگر در یک روش خوب عمل کرده باشید و با استفاده از حالت های ترکیبی و برس های دیگر ، از بافت استفاده کنید.

مثل همیشه ، احساس راحتی کنید که چگونه پروژه شما معلوم شده است یا سؤال پرسیدسوالات در بخش نظرات. طراحی مبارک


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها